Direkcija široke poštrošnje – preko ove direkcije je organizovana proizvodnja i plasman različitih vrsta prehrambenih roba: mesne preradjevine, sveže meso, brašno, flips, kafa, kao i sveža i smrznuta riba, pileće meso i jaja.
Plasirane su i grupe proizvoda za koje je Interkomerc AD generalni zastupnik:Ohis Skoplje,Rijeka Crnojevića,Tanasić ,Kenwood, De Longhi i Ariete i dr. Interkomerc se u svojoj raz vojnoj strateziji opredelio za strateško povezivanje sa sistemima maloprodajnih lanaca.Strateško povezivanje ostvaruje kroz proizvodnju i uvoz privatnih robnih marki za ove sisteme:DELHAIZE, DIS, GOMEX, IDEA, INTEREX, MERCATOR, METRO, UNIVEREXPORT, VEROPOULOS i dr.

Plasira se preko 180 proizvoda privatne robne marke iz kategorija mesnih preradjevina,brašna,flipsa,dodataka jelima,kuhinjske soli,smrznute ribe,svežih jaja i dr.Zajedno sa svojim ostalim robnim markama koje plasira na tržište,Interkomerc ima zastupljeno 700 artikala u maloprodajama i veleprodajama na domaćem tržištu.

1.Program prehrambenih proizvoda i sopstvene proizvodnje - distribucija mesa i mesnih preradjevina Industrije mesa Koteks; distribucija brašna mlina INTERKOMERCAGRAR - PIVNICE; distribucija flipsa Beoforma-Ćićevac; uvoz i distribucija sardina Ribarstva Reka Crnojević;

2.Program Ohisa - Skoplje- uvoz i distribucija deterdženta Biljana i Fador sapuna;

3.Program tehnike - uvoz i distribucija italijanskih brendova DeLonghi (kućni aparati, grejna tela i klima urađaji), Ariete i Kenwood (mali kućni aparati);

4.Uvoz Metro brendova -  testenine, maslinovo ulje, sirće i vino iz Italije;  plastična galanterija iz Rumunije i Poljske;  cerealije i musli iz Nemačke;  šampanjac iz Francuske;

5.Regionalni izvoz - izvoz preko trgovačkih sistema (izvoz u Delta formate u Crnu Goru, Republiku Srpsku, Albaniju i Bugarsku), izvoz preko distributera, izvoz u arapske zemlje, početak realizacije izvoza na rusko tržište;

6.Privatne robne marke - strateškim povezivanjem sa proizvođačima i trgovačkim lancima u 2010-toj ugovorili smo veći broj privatnih marki, povećavajući fejsing na polici i kapacitet proizvodnje; proizvodnja privatnih marki kafa sa pržionicama Lastrada-Sokobanja i Kalido - Sopot;

 
 

 

Ministar poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede Dušan Petrović otvorio je novu klanicu u okviru mesne industrije Koteks i uručio rešenja o veterinarskom kontrolnom broju za Evropsku Uniju. Svečanost je organizovana  11. marta 2012 u okviru kompleksa mesne industrije Koteks u Surčinu. Implementirana je najsavremenija oprema holandskog proizvođača MPS koja obezbeđuje kapacitet od 1000 grla svinja i 200 grla junadi u jednoj smeni, što je pet puta veći kapacitet od prethodnog. Izgrađeni kapacitet omogućava klanje 120 svinja na sat ili na godišnjem nivou 300.000 svinja, kao i klanje 20 goveda na sat ili na godišnjem nivou 50.000 utovljenih grla goveda.Mesna industrija Koteks doo iz Beograda Surčin, danas posluje u okviru poslovnog sistema Interkomerc. Preduzeće je osnovano 1992. godine i registrovano kao preduzeće za proizvodnju i prodaju mesa i prerade mesa.

 
 

Tokom 2008. godine dobija sertifikat ISO 9001:2000 i HACCP, a početkom 2009. godine dobija i izvozni broj za zemlje van Evropske Unije. Početkom 2012. godine mesna industrija dobija i izvozni broj za tržište Rusije i zemalja Zajednica nezavisnih država (ZND). Mesna industrija takođe poseduje i HALAL sertifikat koji joj omogućava izvoz u islamske zemlje širom sveta. Dobijanjem sertifikata, koji omogućava izvoz u zemlje EU, preduzeće je ne samo tehnološki već i formalno spremno da svoje proizvode izvozi na tržišta zemalja u regionu, Evropskoj Uniji, Rusiji i širom sveta. Plasman na domaćem tržištu se obavlja preko velikih trgovinskih lanaca: Delhaize, Idea, Merkator, Metro, Veropulos, Interex... Pored korporativnog brenda “Koteks”, mesna industrija proizvodi i privatne robne marke za najrenomiranije pomenute trgovinske lance koji posluju u Srbiji i regionu.

   
 

Bazni programi Direkcije su iz grupe osnovnih zivotnih namirnica-meso imesne prerađevine Koteks, brašno Interkomercagrar, konditora-flips Beoforma i kafa (privatne marke Dobro-DIS, Premija-Delta,DajDaj-Univerexport i Vero).Oni učestvuju u realizaciji prometa sa 61% a u neto prihodu sa 35%.Sa svim navedenim proizvođačima imamo ugovoreno snabdevanje sirovinama za kontinuitet proizvodnje i ekskluzivitet distribucije i prodaje.
Polazna osnova za planu u 2012. su:

1. Ostvarena pozicioniranost u 2011. po programima u svim trgovačkim sistemima,

2. Dobijeni tenderi u 2011. javnih preduzeća sa realizacijom u 2012;

3. Uvodjenje novih programa i robnih marki;
 
4. Razvoj službe „merčendajzera“ i unapredjenje službe logistike.

1.POZICIONIRANJE U TRGOVAČKIM SISTEMIMA:

Delta - ulistano cca 470 barcodova, ugovoreno 7 artikala mesnih prerađevina privatne marke Premija, 4 artikla Premija kafe, potpisan dugoročni ugovor za isporoku svežeg mesa do 2014-te godine i dugoročni ugovor za privatne marke do 2014.- te godine, nastavak izvoza više programa u Republiku Srpsku, Crnu Goru, Albaniju i Bugarsku; Plan za 2012-god.- proširenje asortimana po svim programima i uvodjenje novih privatnih robnih marki, podizanje prometa mesne prerade i povećanja procesa učešća u svim formatima Delte prema dugoročnom ugovoru sa sadašnjih 5% u Maxiju i Tempu prema skali iz ugovora po godinama do preko 15%, u Mini Maxiju 10% , povećanje prometa i proširenja asortimana regionalnog izvoza; 

DIS-ulistano cca 350 barcodova,ugovoreno 4 artikla Dobro brašna, 3 artikla Dobro kafe,1 artikal Dobro mesne prerađevine; Plan za 2012god proširenje asortimana po programima i privatnim markama na mesnim preradjevinama i ulistavanje svežeg mesa u redovni asortiman.

METRO-ulistano cca 350 barcodova,ugovorena 4 artikla ARO brašna,1 artikal mesne prerade, pakovanja ARO šećera, u završnoj fazi ugovaranje po 8 artikala flipsa za Srbiju i za Hrvatsku, uvoz preko 10 METRO brendova iz Evrope; Plan za 2012.god. proširenje asortimana za privatne marke posebno u mesnim prerađevinama i regionalni izvoz u Metro Bugarsku,

IDEA-ulistano cca 250 barcodova,ugovorena po 4 artikla Rial i K+ mesnih prerađevina; Plan za 2012.god proširenje asortimana po redovnim programima i za privatne marke i regionalni izvoz u Hrvatsku;

Merkator-ulistano cca 100 barcodova; Plan za 2012god. proširenje asortimana po redovnim programima, povećanje prometa na programu mesa i mesnih preradjevina ,ugovaranje privatnih marki i regionalni izvoz u Crnu Goru i Sloveniju;

VERO-ulistano cca 100 barcodova,započeto je snabdevanje privatnim robnimmarkakama kafe, brašna i flipsa pod brendom Vero; Plan za 2012god. proširenje asortimana po programima,i na privatnim markama i regionalni izvoz u Makedoniju i Grčku;

UNIVEREXPORT- ulistano cca 10 barcodova, ugovorena 2 artikla privatne marke Daj Daj kafe; Plan za 2012.god. proširenje asortimana po programima i za privatne marke;

INTEREX-ulistano cca 10 barcodova, u fazi ugovaranje privatne marke brašna za Srbiju i Bosnu, Plan za 2012.god proširenje asortimana po programima za privatne marke i regionalni izoz u Bosnu;

Plan za 2012god. je učestvovanje na svim značajnim tenderima, kao i zadržavanje pozicije dobavljača na osvojenim tenderima;

NOVI PROGRAMI I ROBNE MARKE

- Otkup i distribucija meda firme Venenum Apis i započeti pregovori oko izvoza sa najvećim kupcem meda u Evropi.

- Ugovaranje Darbo premijum brenda iz Austrije koji je ujedno i kupac voća koje izvozi Direkcija poljoprivrede.

- Nove privatne robne marke za trgovačke sisteme u Srbiji i krovno za sve zemlje u regionu.

Prema višegodišnjim ugovorima sa proizvodjačima i njihovim planiranim proširenjima kapaciteta u ovoj godini, uz dugoročne ugovore sa najvećim kupcima za naše proizvode i nove privatne marke  kao i povećanjem prometa izvoza, očekujemo realizaciju plana za 2012. god.

 
© Interkomerc informatika MMXI